Dostawa
Paczkomaty InPost przedpłata - 15 zł
Paczkomaty InPost pobranie - 20 zł
Kurier InPost przedpłata - 20 zł
Kurier InPost pobranie - 25 zł
Kurier DPD przedpłata - 22 zł
Kurier DPD pobranie- 27 zł
Odbiór osobisty wCzęstochowie- 0 zł
Przesyłki międzynarodowe
Kurier DPD przedpłata - cena uzależniona od kraju
Przy zamówieniach za min. 400 zł opłaconych z góry zamówienia
na terenie Polski wysyłamy na nasz koszt.
Kupując kilka przedmiotów za wysyłkę płacisz tylko raz.
Zamówienia pakujemy w wytrzymałe, kartonowe tuby lub koperty tekturowe.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
I. Gdzie możliwy jest odbiór osobisty? Czy można płacić kartą?
Odbiór osobisty możliwy jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 16:00 pod adresem:
YOKODESIGN
ul. 1 Maja 4 (I piętro)
42-200 Częstochowa
Zapraszamy po otrzymaniu maila i smsa z informacją o zamówieniu gotowym do odbioru.
Zamówienia płatne przy odbiorze można opłacić zarówno kartą jak i gotówką.
II. Czemu przesyłka paczkomatem nie jest możliwa przy wszystkich produktach?
Paczkomatem możemy wysyłać przesyłki o maksymalnej długości 60 cm. Z tego względu naklejki o krótszym boku arkusza powyżej 60 cm nie mieszczą się do paczkomatu. Jeśli w Twoim koszyku masz kilka produktów, a jeden z nich nie może zostać nadany do paczkomatu - opcja ta jest wtedy niedostępna.
III. Jak długo trwa wysyłka?
Czas przygotowania zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty bądź informacji o płatności za pobraniem.
Czas dostarczenia przesyłki uzależniony jest od firm spedycyjnych i wynosi on od 1 do 3 dni roboczych.
W okresie promocyjnym czas przygotowania zamówienia może zostać wydłużony, ale robimy wszystko co w naszej mocy, aby Twoje zamówienie dotarło jak najszybciej!
IV. Czemu czas realizacji jest taki długi?
Wszystkie naklejki produkujemy na bieżąco, specjalnie pod zamówienie.
Czas realizacji zamówienia uwzględnia przygotowanie produktu do wysyłki: sprawdzenie zamówienia, produkcję naklejek, spakowanie - wszystkie naklejki, plakaty i tapety tworzymy na miejscu, od A do Z!
V. Co zrobić jeżeli przesyłka nie dociera do adresata?
W pierwszej kolejności warto upewnić się czy przesyłka nie została awizowana, zawsze prosimy o kontakt z kurierem lub oddziałem. Jeżeli sytuacji nie uda się wyjaśnić prosimy o pilny kontakt.
VI. Otrzymałem uszkodzony produkt, co teraz?
W przypadku zagnieceń, wgniecenia lub innej wady powstałej w transporcie dokładnie obejrzyj tubę, nawet najmniejsze, prawie niewidoczne uszkodzenie może być powodem powstałego defektu. Wykonaj zdjęcia zarówno tuby jak i produktu i napisz do nas. Otrzymasz dokładne instrukcje jak postąpić w takiej sytuacji.
VII. Otrzymałem nieprawidłowy produkt / nie otrzymałem pełnego zamówienia, co teraz?
Koniecznie napisz do nas maila - jak najszybciej sprawdzimy co się zadziało i rozwiążemy daną sytuację.