Dropshipping
Czym jest dropshipping?
Dropshipping to logistyczny model sprzedaży internetowej, w którym wysyłka towaru jest przerzucona na dostawcę, a rolą sklepu internetowego jest jedynie zbieranie zamówień i przesłanie ich do hurtowni, czyli do nas. Chcesz oferować swoim klientom szeroką ofertę produktów, ale nie chcesz budować stanów magazynowych? Dropshipping - to idealne rozwiązanie dla Ciebie.
Całą obsługą logistyczną zamówionego towaru zajmujemy się my, a Ty jedynie musisz skupić się na obsłudze klienta.
Jak nawiązać z nami współpracę w modelu dropshipping?
W celu otrzymania oferty handlowej i utworzenia konta klienta hurtowego, proszę o przesłanie na adres mailowy sales@yokodesign.pl, numeru NIP firmy oraz telefonu kontaktowego.
Po utworzeniu konta prześlemy dane do zalogowania na naszej platformie zakupowej oraz zostanie przyznany rabat hurtowy.
Oferowana przez nas sprzedaż w ramach modelu dropshipping nie wymaga podpisywania żadnych umów.
Informacje ogólne o współpracy w dropshippingu.
Zakupy w hurtowni to intuicyjny proces, który polega na dodaniu produktów do koszyka, jak w innych sklepach internetowych. Finalizacja zamówienia następuje w koszyku, gdzie można wybrać formę dostawy i sposób zapłaty. Nie obowiązuje minimum logistyczne.
Czas realizacji zamówienia to maksymalnie 7 dni roboczych. W okresach przedświątecznych czas ten może ulec wydłużeniu.
Towar wysyłamy firmami kurierskimi Inpost, DPD lub dowolnym kurierem na Państwa etykietach.
Przesyłki za pobraniem realizowane są tylko na Państwa etykietach.
W przypadku realizowania zamówień na etykietach własnych, do zamówienia doliczona zostanie opłata - 5 zł (brutto), jest to koszt opakowania (karton / tuba) i przygotowania przesyłki.
Etykietę kurierską w formacie A6 należy po złożeniu zamówienia na sklepie, przesłać do nas mailowo, wpisując w temacie wiadomości tylko nr. zamówienia.
Zlecenie podjazdów dla firm kurierskich należy zgłaszać na adres naszego magazynu:
Yokodesign
ul. 1 Maja 4
42-202 Częstochowa
Wydawanie towarów i obsługa kurierów w godzinach 8-15.
Nie pobieramy żadnych dodatkowy opłat za wysyłki dropshipping.
Nie przyjmujemy zwrotów konsumenckich. Do zamówień wysyłanych w ramach usługi dropshipping nie ma zastosowania ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - art. 10, ponieważ Hurtownia wysyła produkt na zlecenie Sklepu, a nie klienta końcowego (konsumenta).
Klienci hurtowni Yokodesign mogą reklamować towar w ramach rękojmi, jeżeli towar posiada wady fizyczne. Ewentualne koszty i opłaty za dostarczenie reklamowanego towaru, koszty opinii rzeczoznawcy pokrywa kupujący.
Klienci hurtowni mogą korzystać z dowolnych kanałów sprzedaży: sklepy stacjonarne, sklepy internetowe, platformy sprzedażowe typu Allegro, ebay itp.
Plik XML i inne sposoby integracji
Naszym klientom udostępniamy plik XML, która pozwala na pobranie pełnej bazy produktów (wraz z opisami i zdjęciami), aktualizowanie cen oraz stanów magazynowych.
Jeśli obsługą sklepu zarządzasz poprzez Baselinkera, masz również możliwość pobrania naszych produktów poprzez Baselinker Connect.
Integrując swój sklep z naszą platformą otrzymujesz stały dostęp do:
- aktualnych stanów magazynowych
- cen zakupu produktów
- dostęp do bazy opisów i zdjęć produktów
- kontakt z obsługą sklepu, mailowy lub telefoniczny.